Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 6
Показано матеріалів: 1-6

У статті здійснено аналіз основних можливостей системи Google Apps Education Edition та основних служб Google, що допоможуть освоїти, покращити вміння і навички роботи із системами та будуть сприяти професійному зростанню майбутніх перекладачів. Компетентне використання інформаційних продуктів Google всіма учасниками навчально-виховного процесу надає можливість підвищити рівень пізнавальної активності майбутніх перекладачів, а також бути потужним мотиваційним інструментом для підтримки і сприяння особистістно-орієнтованого навчання та самовдосконалення студентів.

Ключові слова: інформаційні технології, програми Google, професійна підготовка майбутніх перекладачів. 

Мої статті | Переглядів: 710 | Додав: dolynskyi | Дата: 26.07.2014 | Коментарі (0)

У статті здійснено аналіз основних можливостей системи Google Apps Education Edition та основних служб Google, що допоможуть освоїти, покращити вміння та навички роботи з системами та будуть сприяти професійному зростанню майбутніх перекладачів. Компетентне використання інформаційних продуктів Google усіма учасниками навчально-виховного процесу дає можливість підвищити рівень пізнавальної активності майбутніх перекладачів, а також бути потужним мотиваційним інструментом для підтримки і сприянню особистістно-орієнтованого навчання та самовдосконалення студентів.

Мої статті | Переглядів: 1635 | Додав: dolynskyi | Дата: 26.07.2014 | Коментарі (0)

У статті здійснено аналіз поняття «елективні курси», розкрито і охарактеризовано поняття «елективні курси з іноземної мови». Здійснено аналіз наукових досліджень в галузі елективних курсів. Здійснена класифікація основних Інтернет-ресурсів, що можуть бути використані для побудови змісту елективних курсів з іноземної мови.

Мої статті | Переглядів: 590 | Додав: dolynskyi | Дата: 26.07.2014 | Коментарі (0)

Стаття присвячена дослідженню питання інтенсифікації навчального процесу, формування та розвитку інформатичної компетентності за допомогою інформаційних технологій у майбутніх перекладачів в університетах. Аналізуються визначення інформатичної компетентності, можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні перекладацьких дисциплін, досвід формування інформативної компетентності майбутніх перекладачів в університетах України.

Мої статті | Переглядів: 1201 | Додав: dolynskyi | Дата: 26.07.2014 | Коментарі (0)

Abstract. In this article overall Moodle Learning Environment system is considered and ways in which elements of Moodle can be used are described and perceived as beneficial both by teachers and students. It shows that use of Virtual Learning Environments is growing in every institution year upon year. Partly fuelling this growth is the ability to use enriching digital media such as images, moving images and audio to support teaching and learning. Moodle system also has the useful cooperative modules that are described in details and there are described the ways how modern innovative learning technologies can  provide knowledge transfer and access to a variety of educational information.

Key words. Distance learning environment, foreign language specialists, educational technology Moodle, information technologies.

Анотація. У статті описується загальна система Moodle, а також наводяться способи використання її можливостей як викладачами так і студентами. Зазначається, що освітня технологія Moodle з кожним роком набуває все більшого поширення в університетах. Система також надає можливість прикріплювати аудіо, відео файли, фотографії, які можуть допомогти у навчальному процесі. Система Moodle також надає широкі можливості по спілкуванню, вся інформація детально подається, також описані способи, як сучасні інноваційні навчальні технології можуть забезпечити передачу знань та доступ до цілого ряду навчальної інформації.

Ключові слова. Дистанційне освітнє середовище, фахівці з іноземної мови, освітня технологія Moodle, інформаційні технології.

Аннотация. В статье описывается общая система Moodle, а также приводятся способы использования ее возможностей как преподавателями так и студентами. Отмечается, что образовательная технология Moodle с каждым годом приобретает все большее распространение в университетах. Система также предоставляет возможность прикреплять аудио, видео файлы, фотографии, которые могут помочь в учебном процессе. Система Moodle также предоставляет широкие возможности по общению, вся информация подробно подается, также описаны способы, как современные инновационные обучающие технологии могут обеспечить передачу знаний и доступ к целому ряду учебной информации.

Ключевые слова. Дистанционная образовательная среда, специалисты по иностранному языку, образовательная технология Moodle, информационные технологии. 

Мої статті | Переглядів: 867 | Додав: dolynskyi | Дата: 26.07.2014 | Коментарі (0)

Актуальність статті зумовлена сучасною потребою інформаційного суспільства в підготовці інформатично-компетентних фахівців, зокрема в галузі перекладу. У статті розглянуто наукові, соціально-педагогічні погляди на формування інформатичної готовність майбутніх перекладачів у вищих навчальних закладах. Досліджується проблема використання інформаційних технологій у навчанні. Розглядаються Методологічні засади системи формування інформатичної готовності майбутніх перекладачів в університетах. Аналізується необхідність підготовки майбутніх перекладачів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійної освіти, зокрема формування їх інформатичної готовності.

Ключові слова: інформатична готовність, підготовка майбутніх перекладачів, інформаційні технології.

Мої статті | Переглядів: 462 | Додав: dolynskyi | Дата: 26.07.2014 | Коментарі (0)