Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 6 Показано матеріалів: 1-6 |
У статті здійснено аналіз основних можливостей системи Google Apps Education Edition та основних служб Google, що допоможуть освоїти, покращити вміння і навички роботи із системами та будуть сприяти професійному зростанню майбутніх перекладачів. Компетентне використання інформаційних продуктів Google всіма учасниками навчально-виховного процесу надає можливість підвищити рівень пізнавальної активності майбутніх перекладачів, а також бути потужним мотиваційним інструментом для підтримки і сприяння особистістно-орієнтованого навчання та самовдосконалення студентів. Ключові слова: інформаційні технології, програми Google, професійна підготовка майбутніх перекладачів. |
У статті здійснено аналіз основних можливостей системи Google Apps Education Edition та основних служб Google, що допоможуть освоїти, покращити вміння та навички роботи з системами та будуть сприяти професійному зростанню майбутніх перекладачів. Компетентне використання інформаційних продуктів Google усіма учасниками навчально-виховного процесу дає можливість підвищити рівень пізнавальної активності майбутніх перекладачів, а також бути потужним мотиваційним інструментом для підтримки і сприянню особистістно-орієнтованого навчання та самовдосконалення студентів. |
У статті здійснено аналіз поняття «елективні курси», розкрито і охарактеризовано поняття «елективні курси з іноземної мови». Здійснено аналіз наукових досліджень в галузі елективних курсів. Здійснена класифікація основних Інтернет-ресурсів, що можуть бути використані для побудови змісту елективних курсів з іноземної мови. |
Стаття присвячена дослідженню питання інтенсифікації навчального процесу, формування та розвитку інформатичної компетентності за допомогою інформаційних технологій у майбутніх перекладачів в університетах. Аналізуються визначення інформатичної компетентності, можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні перекладацьких дисциплін, досвід формування інформативної компетентності майбутніх перекладачів в університетах України. |
Актуальність статті зумовлена сучасною потребою інформаційного суспільства в підготовці інформатично-компетентних фахівців, зокрема в галузі перекладу. У статті розглянуто наукові, соціально-педагогічні погляди на формування інформатичної готовність майбутніх перекладачів у вищих навчальних закладах. Досліджується проблема використання інформаційних технологій у навчанні. Розглядаються Методологічні засади системи формування інформатичної готовності майбутніх перекладачів в університетах. Аналізується необхідність підготовки майбутніх перекладачів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійної освіти, зокрема формування їх інформатичної готовності. Ключові слова: інформатична готовність, підготовка майбутніх перекладачів, інформаційні технології. |